Pondělí, Květen 20, 2019

South-West trains: investice £210 milionů do nových jednotek BR Class 700

South-West trains: investice £210 milionů do nových jednotek BR Class 700

Dopravce South-West Trains, který zajišťuje železniční dopravu z jihozápadu Anglie do Londýna oznámil, že v průběhu následujících tří let rozšíří vozový park o 30 pětivozových jednotek BR Class 700, které jsou v ostatních zemích Evropy známé pod označením Siemens Desiro City.

Podle Tima Shovellera, provozního ředitele South-West Trains, je hlavním důvodem pro rozšíření vozového parku skutečnost, že stávající flotila jednotek Siemens Desiro v provedení řad 444 (45 jednotek) a 450 (127 jednotek), již nejsou schopny obsloužit narůstající počet cestujících. Dalším faktorem, který sehrál roli při rozhodování o rozšíření vozového parku je fakt, že spoje dopravce South-West Trains by měly v budoucnu obsluhovat i železniční „smyčku“ Hounslow, kde je každoročně poměrně vysoký nárůst cestujících.

desiro interiorNákup nových jednotek pozitivně ovlivní i zaměstnanost v regionech, kde je dopravce South-West Trains aktivní: v návaznosti na rozšíření flotily bude zřízeno 140 pracovních míst v přímé návaznosti – tedy zejména strojvedoucích, vlakového personálu a techniků pro údržbu vozů.
British Class 700 bude možné spatřit v reálném provozu již v roce 2016, kdy by měla být jedna jednotka nasazena na železniční spoje dopravce Govia Thames-link railway Limited mezi Londýnem a jihoanglickým Brightonem.
South-West Trains přepraví denně ve špičce více, jak 18 000 cestujících, jejichž cílem je londýnské nádraží Waterloo, jejich příměstské železniční spoje patří k nejvytíženějším v širší oblasti Londýna vůbec. Steve Scrimshaw, obchodní ředitel pobočky Siemens Transportation v UK k tomu pak dodává:

Vlaky Siemens v řadě Desiro City jsou nejoblíbenějšími vlaky v UK vůbec. Proto se snažíme neustále vylepšovat nejen exteriér vozů, ale i jejich interiér tak, aby každý zákazník věděl, že děláme vše pro jeho pohodlí.

Soudě podle prvních fotografií interiéru si dovolím tvrdit, že to s onou proklamovanou oblíbeností asi nebude tak horké, jak se nám Scrimshaw snaží podsunout – už na první pohled je patrné, že na dvouhodinové cestě pozadí cestujících asi nebude příliš nadšené. Takže si v redakci ohlídáme start jednotky BR Class na britské železnici, a s našimi zážitky z cesty s touto jednotkou Vás na stránkách magazínu určitě seznámíme.

Related posts

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..