Abelio Greater Anglia: první Class 379 IPEMU v měsíčním zkušebním testu


Dopravce Abelio Greater Anglia si pravděpodobně připíše prvenství (alespoň v UK určitě) za provoz elektrické jednotky, která bude mít na elektrické trakci nezávislý zdroj – bateriový.

Čtyř vozová elektrická jednotka BR Class 379 Electrostar pochází z dílen výrobce Bombardier, její kompletace probíhá v montážním závodě Bombardieru v hrabství Derby. Objednávka byla v roce 2009 zadána pro potřeby vozby na trati Londýn – Stansted (letiště).

Je mi malinko s podivem, že EMU v řadě 379 je výrobcem řazena do kategorie InterCity jednotek – její interiér neoplývá nijak zázračným uspořádáním a ani výbava není nijak výjimečná ve srovnání s jednotkami, které Bombardier řadí na úroveň regionálních jednotek – ale znáte to, prosti gustu…

Jednotka disponuje sběračem elektrické trakce, která by měla dle výrobce sloužit pouze jako záložní zdroj pro pohonné jednotky v případě, že dojde k selhání baterií. Hlavním netrakčním zdrojem je sada baterií, jež jsou u této jednotky montovány do šesti boxů, usazených v rámech pod podlahou vozů.

tn_gb-ipemu-battery_raft_fitted_with_battery_pods_close_up

Rám boxu s bateriemi elektrické jednotky EMU BR Class 379 Electrostar, zdroj: Rail.uk, autor: neuveden

 

Jednotka bude v provozním testu od 12. Ledna do 13. Února 2015, poté dojde k celkové technické prohlídce a vyhodnocení provozního testu.

Reklamy

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.