Blueair Moravia: vítejte ve světě lokálních profesionálů


Jeto smutné. V době, kdy sestavení internetové prezentace zabere polo-profesionálům několik dní, Blue air Moravia, tedy nová společnost dopravce Blue Air a jihomoravského kraje, Vám nabídne – díky správci Ardin CZ s.r.o., paskvil v amatérském provedení.

Je zvláštní, že politici, kteří jsou zodpovědní za projekt společné firmy, nejsou schopni ani tak banálního úkonu, jakým je kontrola stavu internetových stránek a následného požadavku na vytvoření prezentace v alespoň částečně profesionálním vzhledu.

Profesionální prezentace Blue Air Moravia

Pokud se zamyslíme nad skutečností, že politici jsou v tomto konkrétním případě menšinově zainteresovanou stranou společného projektu mezi dopravcem Blue Air a jihomoravským krajem, pak při vědomí faktu, jak málo se zajímají o prezentaci svého uskupení, by rozhodně nemělo dojít k zapomnění, že investice jihomoravského kraje pocházejí z rozpočtových fondů. Což znamená, že oni politici mají zodpovědnost za účelné vynaložení finančních prostředků tak, aby nebylo sebemenší pochybnosti nad účelem a správností jejich využití. V tomto případě však zatím nelze popřít, že výsledek je poněkud zvláštní.

Ale možná, že to tak na jižní Moravě chodí.

Reklamy

Zanechat odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

Logo WordPress.com

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit /  Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit /  Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit /  Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit /  Změnit )

Připojování k %s

Tento web používá Akismet na redukci spamu. Zjistěte více o tom, jak jsou data z komentářů zpracovávána.