Správci infrastruktury londýnského metra, London Underground (LU) a Transport for London (TfL), oslovili pět výrobců dopravní kolejové techniky pro tendr na výrobu nových souprav londýnského metra.

Osloveni byli Siemens, Hitachi, CAF, Bombardier a Alstom. Z renderů, které byly zveřejněny již v průběhu loňského roku a které byly představeny veřejnosti, se nejvíce líbil návrh, jež byl zveřejněn v loňském roce a pocházel od společnosti Priestman-Goode.

Naopak zcela jasné je rozmístění nových souprav na jednotlivé linky metra: 100 souprav bude určeno pro jednu z nejvytíženějších linek londýnského metra – Piccadilly Line, 100 souprav bude nasazeno na Central Line, 40 na linku Bakerloo a konečně posledních 10 souprav zamíří na koleje linky Waterloo & Central. Tendr na dodávku nových souprav skončí s roce 2017, nasazení do provozu bylo předběžně naplánováno na začátek roku 2020.

Leave a Reply