Site icon Dopravní Magazín

Vozový park příměstské železniční sítě London Overground

Zdrojem dat je anglická verze Wikipedie.

Stávající flotila

 Řada Odkaz na fotografii Typ Max rychlost  Počet jednotek  Číselné řady  Počet vložených vozů  Rozložení míst k sezení  Obsluhované linky  Výroba od roku  V provozu od roku
 mph  km/h
Class 172/0 Turbostar DMU 100 160 8 172001-172008 2 2+2 Gospel Oak to Barking Line 2010 2010–současnost
Class 315 EMU 75 121 17 315801 – 315817 4 2+3 Lea Valley Lines
Romford to Upminster Line
1980-1981  2015-současnost
Class 317/7 EMU 100 161 8 317708, 317709, 317710, 317714,
317719, 317723, 317729, 317732
4 2+2 1981-1982 2015-současnost
Class 317/8 EMU 100 161 6 317887 – 317892 4 2+3 1981-1982 2015-současnost
Class 378/1 Capitalstar EMU 75 120 20 378135 – 378154 4 or 5 “Metro” styl, plně průchozí jednotka East London
South London
2008–2011 2009–současnost
Class 378/2 Capitalstar EMU 75 120 37 378201 – 378234
378255 – 378257
4 or 5 “Metro” styl, plně průchozí jednotka North London
West London
Watford
2008–2011 2009–současnost

Předchozí dopravní technika

 Řada  Foto  Typ  Max rychlost  Počet souprav  Řazení  Operované linky  Výroba v letech  Provoz v letech  Poznámky
 mph  km/h
Class 150/1 Sprinter DMU 75 120 6 2 Gospel Oak-Barking 1984–1987 2007-2010 Nahrazena řadou 172
Předán do vozového parku First Great Western
Class 313/1 EMU 75 120 23 3 North London
Watford DC
West London
1976–1977
(Renovace v roce 1997–2001 dopravcem Silverlink)
2007-2010 Nahrazen řadou 378
Předán do vozového parku First Capital Connect (Great Northern) , Network Rail a Southern
Class 508/3 EMU 75 120 3 3 Watford DC Line 1979–1980
(Renovace v roce 2003 dopravcem Silverlink)
2007-2010 Nahrazena řadou 378
Vyřazena z provozu v depu Eastleigh Works v roce 2013.

 

Exit mobile version