Zdrojem dat je anglická verze Wikipedie.
Stávající flotila
Řada | Odkaz na fotografii | Typ | Max rychlost | Počet jednotek | Číselné řady | Počet vložených vozů | Rozložení míst k sezení | Obsluhované linky | Výroba od roku | V provozu od roku | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
mph | km/h | ||||||||||
Class 172/0 Turbostar | DMU | 100 | 160 | 8 | 172001-172008 | 2 | 2+2 | Gospel Oak to Barking Line | 2010 | 2010–současnost | |
Class 315 | EMU | 75 | 121 | 17 | 315801 – 315817 | 4 | 2+3 | Lea Valley Lines Romford to Upminster Line |
1980-1981 | 2015-současnost | |
Class 317/7 | EMU | 100 | 161 | 8 | 317708, 317709, 317710, 317714, 317719, 317723, 317729, 317732 |
4 | 2+2 | 1981-1982 | 2015-současnost | ||
Class 317/8 | EMU | 100 | 161 | 6 | 317887 – 317892 | 4 | 2+3 | 1981-1982 | 2015-současnost | ||
Class 378/1 Capitalstar | EMU | 75 | 120 | 20 | 378135 – 378154 | 4 or 5 | “Metro” styl, plně průchozí jednotka | East London South London |
2008–2011 | 2009–současnost | |
Class 378/2 Capitalstar | EMU | 75 | 120 | 37 | 378201 – 378234 378255 – 378257 |
4 or 5 | “Metro” styl, plně průchozí jednotka | North London West London Watford |
2008–2011 | 2009–současnost | |
Předchozí dopravní technika
Řada | Foto | Typ | Max rychlost | Počet souprav | Řazení | Operované linky | Výroba v letech | Provoz v letech | Poznámky | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
mph | km/h | |||||||||
Class 150/1 Sprinter | DMU | 75 | 120 | 6 | 2 | Gospel Oak-Barking | 1984–1987 | 2007-2010 | Nahrazena řadou 172 Předán do vozového parku First Great Western |
|
Class 313/1 | EMU | 75 | 120 | 23 | 3 | North London Watford DC West London |
1976–1977 (Renovace v roce 1997–2001 dopravcem Silverlink) |
2007-2010 | Nahrazen řadou 378 Předán do vozového parku First Capital Connect (Great Northern) , Network Rail a Southern |
|
Class 508/3 | EMU | 75 | 120 | 3 | 3 | Watford DC Line | 1979–1980 (Renovace v roce 2003 dopravcem Silverlink) |
2007-2010 | Nahrazena řadou 378 Vyřazena z provozu v depu Eastleigh Works v roce 2013. |
Přidejte komentář: