Nové jednotky by měly být do provozu zařazeny v roce 2025, jejich výroba probíhá ve vídeňském závodě Siemensu. První testování “New Tube for London” však proběhlo v Düsseldorfu.
Tendr pro nové jednotky londýnského metra byl vyhlášen v roce 2016, o dva roky později byl znám výherce, kterým se stal Siemens Mobility a jeho dizajnový návrh, vycházející z modelové řady Siemens Inspiro.
![](https://i0.wp.com/assets.new.siemens.com/siemens/assets/api/uuid:84b70ed6-9482-4852-a70b-b6d85d5474b4/width:1920/quality:high/84b70ed6-9482-4852-a70b-b6d85d5474b4.webp?w=810&ssl=1)
Pro linku Piccadilly mělo být původně vyrobeno 100 jednotek, nicméně TfL (Transport for London) zatím u výrobce potvrdil 94 jednotek.
Ve srovnání se stávajícími jednotkami 1973 Stock budou nové jednotky plně průchozí, s kapacitou cestujících vyšší o 10%, se sníženou spotřebou elektrické energie o 20% a v neposlední řádě: nové jednotky zachovají unikátní vzhled metra na lince Piccadilly.