Jedná se o doposud nejvyšší objednávku hybridních autobusů Volvo 7900, která kdy byla u výrobce potvrzena.
Kloubový autobus Volvo 7900 je určen pro městskou dopravu, o délce 18 metrů s kapacitou 126 cestujících.
Vozy jsou osazeny dieselovým motorem Volvo D5, který splňuje normu Euro 6, hybridní pohon je pak řešen s pomocí technologie I-SAM, jejíž zvláštností je konstrukční řešení: obě pohonné jednotky jsou uloženy v jednom soustrojí, tvoří tedy jeden celek.
Volvo I-SAM, zdroj Volvo
Maďarský dopravce, který operuje zejména v maďarské metropoli Budapešti, si u výrobce sjednal i údržbu dodaných dopravních prostředků. Perličkou je fakt, že se na tomto kontraktu podílel i maďarský výrobce Rába Automotive, kterého v ČR známe z minulosti díky autobusům Ikarus.
Zakladatel magazínu. Absolvent SOU Elektrotechnického v Meziboří u Litvínova v oboru Mechanik zabezpečovacích zařízení pro důlní kolejové dráhy se specializací na řešení WSSB III. Nyní žije ve Velké Británii, kde podniká v oboru přepravy osob se zaměřením na individuální řešení dopravy zákazníků. Mezi jeho koníčky patří oblast železniční dopravní techniky a „classic cars“.