Jeto smutné. V době, kdy sestavení internetové prezentace zabere polo-profesionálům několik dní, Blue air Moravia, tedy nová společnost dopravce Blue Air a jihomoravského kraje, Vám nabídne – díky správci Ardin CZ s.r.o., paskvil v amatérském provedení.

Je zvláštní, že politici, kteří jsou zodpovědní za projekt společné firmy, nejsou schopni ani tak banálního úkonu, jakým je kontrola stavu internetových stránek a následného požadavku na vytvoření prezentace v alespoň částečně profesionálním vzhledu.

Profesionální prezentace Blue Air Moravia

Pokud se zamyslíme nad skutečností, že politici jsou v tomto konkrétním případě menšinově zainteresovanou stranou společného projektu mezi dopravcem Blue Air a jihomoravským krajem, pak při vědomí faktu, jak málo se zajímají o prezentaci svého uskupení, by rozhodně nemělo dojít k zapomnění, že investice jihomoravského kraje pocházejí z rozpočtových fondů. Což znamená, že oni politici mají zodpovědnost za účelné vynaložení finančních prostředků tak, aby nebylo sebemenší pochybnosti nad účelem a správností jejich využití. V tomto případě však zatím nelze popřít, že výsledek je poněkud zvláštní.
Ale možná, že to tak na jižní Moravě chodí.

Leave a Reply