Nízkonákladový dopravce JetBlue Airways se chystá představit novinku v odbavování cestujících: odbavení (tzv. check-in) bude automatické, boarding pass bude cestujícím zaslán na jejich email.
Blair Koch, vicepresident společnosti k tomu řekl: “Zatím nejsme schopni říci, kdy přesně začneme tuto novinku používat, ale mohu říci, že se již nejedná o počáteční fázi”. Dle jeho slov je smysl celého konceptu jasný: znížit na minimum riziko omylů při zadávání údajů do formulářů, sloužících pro odbavení cestujících. Nezřídka se stává, že zatím co rezervaci a platbu za let provedou cestující bech chyb, v následném procesu vlastního odbavení se již objevují nezřídka překlepy ve jménech, či číslech dokladů.
V první fázi bude automatický proces odbavení nabídnut a vyzkoušen s cestujícími, kteří si zarezervují let s některou příplatkovou službou – třeba místo v přední části letadel JetBlue, kde jsou řady sedadel sestavené s větším rozestupem.
JetBlue Airways provozují leteckou dopravu na území USA, řadí se mezi nízko-nákladové letecké dopravce. V současné době čítá jejich flotila celkem 197 letadel, z čehož většina jsou Airbusy A320-200. Dopravce JetBlue má svojí provozní základnu na letišti J.F. Kennedy, New York. Létají do celkem 84 destinací, z nihž k nejdůležitějším lze zařadit Hollywood, Boston, Orlando, San Juan a Long Beach.

Přidejte komentář: