V předchozí reportáži jsem Vám přiblížil svoji cestu na letiště Václava Havla v Praze (pro zjednodušení budu používat zkratku LVH…), kde na mne čekal Roman Pacvoň, specialista externí komunikace Letiště Praha a.s.. A já jsem byl rozhodnut pojmout naši konverzaci velmi netradičním způsobem.
Spolu jsme se vydali na terasu restaurace Praha, kterou letiště Praha provozuje ve vlastní režii – a jak v rozhovoru zazní, je to úmyslné řešení, které se snaží působit na konkurenční provozovny stejného, či podobného zaměření cenovou politikou, která umožňuje cestujícím i návštěvníkům letiště najít alternativu v případě, že nejsou spokojeni s nabídkou konkurenčních provozoven.
V rozhovoru jsem se tiskového mluvčího ptal nejen na rozvoj letiště Praha, ale i na budoucí možnou konkurenci v podobě letiště Praha – Vodochody, které se netají svým úmyslem stát se konkurencí letišti Praha – LVH a „stáhnout“ pod svoji infrastrukturu nízko-nákladové a charterové dopravce.
Roman Pacvoň se také zmínil o novém systému odbavení, který se právě v těchto dnech testuje v prostorách Terminálu 2 i o budoucím využití Terminálu 1.
Pokud Vás tedy zajímá, jak náš velmi netradiční rozhovor (jak jsem již zmínil v úvodu) probíhal, podívejte se na video (47 minut, v českém jazyce):
Články s podobnou tématikou
V civilním letectví se blýská na horší časy – světové aerolinky potřebují na přežití dalších 70 miliard dolarů
Poslední „evropský“ Boeing B717 se vydal na svoji poslední cestu
ACL nadělovalo sloty pro rok 2021, u letiště Heathrow uspokojilo 88.7% žádostí, ČSA s požadavkem na přidělení slotů neuspěly